روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۱۹۴



من از تبار نسلی هستم که هیچ گاه فرصت تولد نیافت

و هیچ گاه فرصت زندگی کردن نداشت

تا نشان دهد چگونه زندگی می کند

من از نسلی هستم که متولد نشده مرد

من از نژادی هستم که نمو نکرد ٫ تک ماند

کودک ماند و بزرگ نشد

همیشه به شوخی گرفته شد و به چشم نیامد

اما با تمام اینا هر بار که اراده کرد دنیا را لرزاند

نه تمامه دنیا را

اما دنیایی را لرزاند

-------------------------------------------------------

پ ن : نسل من ٫ نسل سیزده ... قبیله ی تک نفری

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر مردابی دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.mianboribedaria.blogsky.com

این نسل را خوب می شناسم
نسل دخترک های خاکستری و پسرک های سورمه ای
این نسل را خوب می شناسم نسلی که تمام کودکی اش را در ترس بمباران ها مخفی کرد و بزرگتر که شد بلوغش را زیر نگاه های شماتت بار و باتوم های پنهانی دفن کرد
من با این نسل آشنا هستم
آخر خودم یکی از همان دخترک هایی هستم که از بس بودنش را پنهان کرد مرداب شد

سلام
تا دیروز نسل ما دنیا را می لرزاند اما این روزها دستمان اگر نلرزد می توانیم آخرین جرعه ها را بنوشیم

daghighan , agar dasthayeman nalarzad

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.