روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مهره ی سوخته



صفحه ی دفترت کاریکاتوریست

از من

که حماقتم را چند برابر کشیدی
این چهره ی شریف عشق است
بارها قسم خوردم
که
تو

کاشف عنصر خیانت بودی

و

من
موش آزمایشگاهی کشف هرزه ی تو
شیمیایی ِ ذهنت مادرزادی ست
من
بدون ماسک در هوای تو نفس کشیدم
موج منفی نگاهم تمامی ندارد
تو هی بخند
درمان سرگیجه ی من دست تو نیست
کیمیاگری را می شناسم
به اندازه ی دردهای من
داروهای شفابخش دارد
افسوس فرسنگ ها از او دور و
سیاه شدم
طعم مهره ی سوخته
در یک جعبه ی نیمه کاره
نقابم را بر می دارم
با یک حرکت
از این بازی بیرون می روی
من به مات شدن تو

بلند بلند می خندم

----------------------------------

پ ن : خیلی عجیب ٫ خیلی مهیب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.