روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۲۰۱



(واقعیت یک رویا)

این روزها پتانسیلی را در خود می بینم که مدتها بود ندیده بودم

واضح و آشکار پتانسیل عاشقت/عاشقش شدن را می فهمم

گمان کنم بشود تکه تکه های گم شده ام را در تو پیدا کنم ...

----------------------------------------------------------

پ ن ۱ : تقدیر ٫ مقصر است مثل تقدیرِه مقصر در تقدیر شادمهر

پ ن ۲ : شاید جریان دوباره ی زندگی تنها یک رویا نباشد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
بــاران جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

چه خوب ...
چه خوب ...

;)

ماه جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 12:49 ب.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

هر شب تلخی که میگذرد من به امید دیدن دوباره ی فردا به خواب میروم ...
فردا روز دیگری ست هرچند که هر شب حس میکنم آخرین دقایق را میگذرانم ... قطعا جریان دوباره ی زندگی یک رویا نیست !

سلام :)

salam
va mamnoonam

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.