روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

فاحشه خانه ۲



صاحب فاحشه خانه ،

با سوالی که نمی خواستم بشونم به من تلفن کرد :

با دخترک چه شد ؟

چیزی نگفتم ،

گفت : یک زن هیچ وقت مردی را که به بار اول بها نده نمی بخشه

ادامه داد : فعلا مشکل اینه که فکر می کنه تو دیگه ازت کاری بر نمیاد
گفتم : به خودم هم ثابت شد که … قطع کردم

------------------------------------------------------------

پ ن :نه عشقی در کار است نه دل بستن ...

نظرات 1 + ارسال نظر
طـ ـودی شنبه 10 تیر 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

تو لیست وبلاگ های بروز شده بلاگ اسکای دیدم اپه اینجا. با کلی دعا باز کردم اینجارو!!!!
خیلی خوبه که هستید
و امیدوارم بمونید

omidvaram azizam
mamnoon az omido angiziye emroozet
ta ke farda shavad fekre farda konim

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.