روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

تذکر جدی



(تذکر)

در زندگی ام

هیچچ نبوده ام

هیچ نیستم

اما نه برای خودم

برای هر کسی

برای همه

اما باور کنید

آنقدر مهم نیست

مهم اینست که برای خودم

هستم ٫ آنی که باید باشم

همین کافی است فعلا

اما یک چیز را خوب می دانم

من ٫ درد دارم ٫ جایم سالیان سال می ماند

تا وقتی که نگاهت در این حد باشد

هیچ چیزی نیست ٫ ملالی نیست

اما اگر اولی اش به دومی رسید

نگاه سوم هم پش سرش می آید

و آنگاه جایم می ماند

که درد دارد

اگر باور نمی کنید

از بانو بپرسید

که به قول بانو

هیچ نیستی اما

چیز دیگری ام

اما یک هیچه خاص 

---------------------------------------

پ ن : خودم درد دارم هیچ ٫ جایم هم درد دارد

نظرات 3 + ارسال نظر
nazanin سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

بانو را پیدا کردم و از او پرسیدم...

او هم درد داشت...خودش...زیاد...باور کن

...

[ بدون نام ] شنبه 17 تیر 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

از من بپرسین دیگه... از من بپرس که بگم جات درد نداره حماقتات درد داره... درد عصبانیت

داره ....
همشون درد داره
هم جای خودم
هم جای هماقتام
از بانو بپرس ....

طـ ـودی شنبه 17 تیر 1391 ساعت 08:15 ق.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com

هی مینویسم و هی....
هی پاک میکنم...
نمیدونم چی رو چجوری بگم بهت...
نمیدونم...
فقط...
نکن این کارا رو با خودت....
نکن لطفا

harchiii
harjoor ke dost dari
nemidonam
bavar kon
begoo shayad manam fahmidam

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.