روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

نامربوطی در روان پریشی



یقین دارم دیوانگی

به مشنگ بازی نیست

حتما نباید همانند دیوانه های دیگر باشید

همه به حرکاتتان بعضا بخندند

حرکاتتان از آن طرف غیر عادی باشد

نه ٫ نیست ٫ یقین دارم

همین که برای دونفر

نان می خرم

همین که برای دو نفر

هندوانه حاضر می کنم

بعد می نشینم همه اش را می خورم

هم جای خودم

هم جای تو

همین که با تو صحبت می کنم

با تویی که هیچ گاه نبودی

و نیستی

همین که نازت را می کشم

همین که برای آمدن به خانه می دوم

که زودتر ببینمت ٫

که دلتنگی ام بر طرف شود

همین که خیلی از این رفتار های نرمال را دارم

برای کسی که نیست

برای خودم و در تنهایی خودم

اینها دیوانگی نیست ؟؟؟

شاید نباشد

من دیوانه ام یا نیستم را اطمینانی نیست

اینها پریشان حالی است شاید !!!

اینها پریشیه روانی است

که برای تو به این روز افتاده ٬

شاید.

می بینی ٬

حتی نمی خواهم تو را گناهکار جلوه دهم !!!

گناهت را می شویم ٬

همه چیز را به گردن می گیرم

که طبیعت گناه هم همین است

هر چه بر من آمده و می آید

چیزی نیست جز کرده ی خودم

تا دیروز اگر نامربوطی می نوشتم ٫ حال

روان پریشی ام اظافه شده

نا مربوطی های روان پریشانه می نگارم

نه اینکه کسی بداند ٬

نه اینکه بخواند ٬

نه!

اینجا تنها جایی است که می توانم راحت فریاد بزنم

حرف بزنم ٫

خودم را خالی کنم ٫

بعد بروم بدنبال ادامه ی زندگی ام

با تو.

همین ٫

نیا ٫ دیگر نیا ٫

نخوان ٬

تا بحال که نیامدی ٬

بعد از این هم نیا

روزی تمام اینها

چه بخواهی ٬ چه نخواهی

به دستت می رسد

آنوقت آنقدر زمان داری

که هر کدامشان را

بارها و بارها بخوانی

...

....

.....

----------------------------------------------------------------

پ ن : تمام نشد ٫ تمامش کردم ٬ دست کشیدم از نوشتن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.