روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۲۳۹



این ناگفته هایم
روزی بدتر از هر آواری
بدتر از تو
بر سرم خراب می شوند
و خراب و ویرانم می کنند
گذشت زمان
نگفتنشان
آنها را هار تر می کند

------------------------

پ ن : مرا می درند

نظرات 3 + ارسال نظر
nazanin چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 01:59 ق.ظ

من تمام هستیم را در نبرد با سرنوشت در تهاجم با زمان آتش زدم کشتم...من بهار عشق را دیدم ولی باور نکردم یک کلام در جزوه هایم هیچ ننوشتم من ز مقصدها پی مقصودهای پوچ افتادم تا تمام خوبها رفتند و خوبی ماند در یادم...

...

nazanin چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 01:56 ق.ظ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است....

daghighan lazem ast

شیوا چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://just-kiss-1.blogsky.com/

slm
man age sar nazanam u ham dg yadet rafte maro are
nemigi yeki bod asheghe neveshteham
chadn vaght nist
zendast mordast
kheili ba marami

haarfe hesab javab nadare
bekhoda rast migam
hagh dari
ama... hichi , hagh dari bekhoda

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.