روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۲۴۴



(باغبان)

باغچه ی خیالم

پر از بودن توست

پر از دوست داشتنی است

که نسبت به من بروز می دهی

پر از خواستنی است

که برای من صرف می کنی

پر از ما است

پر از من با تو

پر از تو با من

پر از همیشگی

و من هر روز باغچه ام را آبیاری می کنم

نگهداری اش می کنم

این روزها تنهای تنها

باغبانی پیشه کرده ام

و بس ...

----------------------------------

پ ن : زندگی را می گذرانم

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر مردابی شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.mianboribedaria.blogsky.com

باغچه تو بدون رویای دوست داشتن و خواستن او هم سبز می شود
همین واژه ها را که بکاری گل های همیشه بهاری میرویند در باغچه دلت که هیچ پاییزی حریف سرسبزیشان نمی شود
باغبانی برای عشق عالمی دارد
اما کاش دانه های دل خودت را بکاری در باغچه ات

سلام
ننوشتنم را به پای نخواندن نگذار
می خواندمت مثل همیشه اما فرصتی برای کامنت گذاشتن نداشتم
خواندنت یک عادت هر روزه است اما روزمرگی نیست

...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.