روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۰۴



و من به تو اطمینان می دهم

که اگر بروی
که ناز کنی
که بشکنی
می آیم
می خرم
و حتی می شکنم
غافل از اینکه
انسان هم روزی تمام می شود
-------------------------------

پ ن : ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 09:39 ب.ظ http://yekporsesh.ir/

من عاشق عدد 13 هستم
چون این عدد شانس منه
نمیدونم چی شد که عاشقش شدم
ولی این عدد واسه من عدد شانسه
مثلا صندلی امتحانی که ازش بیست گرفتم شمارش 13 بود
یا دانگاهی که تو اون درس میخونم ایستگاه 13 مترو هست
و ...
یا اگه روز 13 هر ماه باشه من خیلی خوشحالم چون اون روز خیلی برام اتفاقات جالب میوفته
اتفاقی وبلاگت رو دیدم که نوشتی پسری به نام 13
خوشم اومد
امید وارم الان که اومدم اینجا اتفاقات خوبی بعدش رخ بده
سلام که نکردم
حداقل بگم خداحافظ
به امید دیدار مجدد جناب 13

merC doste 13iye man

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.