روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۴۷



این روزها ساده تر از آنی هستم که بودم

اصلا نیازی نیست یکی از از این فال بین ها

و یا یکی از از این کف بین های خیابان ها باشید

که از روی خط های کف دستم مرا بشناسید

خیلی ساده تر از باوری که در ذهن دارید

می شود مرا شناخت ...

تنهای کافی است ساده ی ساده نگاهم کنید

-----------------------------------------

پ ن : ...


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 10:37 ق.ظ

من دارم جریان زندگی رو دورت میبینم
شاید نه نزدیک خودم
حتی شاید به عنوان یه مرده
اما جریان داری
خیلی جاها
کنار خیلیا

.

سارا (لب خند) چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:23 ق.ظ

باید باشی
دیدن ، بودن می خواهد.

faghat boodan kafi nist

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.