روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۵۸



حیران در دنیایی که مرا طلب می کند

و بحران در دل که تو را طلب می کنم 

اینگونه ٬ که ٬ به چه می رسد !

به چه باید برسد ؟

نه دنیا و دلش٬

نه من و دلم.

هیچه هیچ.

چه روزگاری شده!

رابطه ی دنیا و من٬

اول و آخرش به تو ختم می شود!

سبب حیرانی دنیا٬

و سبب بحران دلم٬

سبب و مسبب!

ابتدا و انتها تویی!!

یا دنیا را از حیرانی رها ساز٬

یا مرا از بحران دلم!

نمی دانی!

نمی دانی که دل کندن از تو٬

از جان کندن هم سخت تر است.

روزی هزاران بار جان را می کَنَم٬

که بشود ٬ که دل بکنم ٬ اما!!

هزاران بار جان را ٬ می کَنَم!!!

اما ٬ دل ... نمی شود...

کاش می شد انتهای نامت نقطه ای بگذارم٬

که تمام شوی ! که تمام شود...

کاش به آسانی همین گفتن بود...

-----------------------------------------

پ ن : نامربوطی ای که نیمه کاره ماند...

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 08:40 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.