روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۶۲



من ... فقط خیلی خسته ام شاید
خسته از به انتظارت نشستن
خسته از به انتظارش نشستن
خسته از خسته شدن ها
خسته از خودم که دائم خسته ام
خسته از خسته شدن
خسته ٬ می فهمید ؟ خسته
شک ندارم همانطور که من
خستگی های شما را نمی فهمم
شما هم خستگی مرا نمی فهمید
خستگی داریم تا خستگی
خستگی من از بیچارگی است
بیچاره کسی که دلیل رنجش را نمی داند
و من اینگونه ام
بیچاره ای که خسته است
خسته از بیچاره گی اش
تمام می شوم روزی ٬ شک ندارم
اما چگونه اش ٬ و چه زمانی ٬ این مهم است
-------------------------------------------
پ ن : ... هیچ

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com



یکمی این غمهای لعنتی رو فراموش کنید

mikhaaam ama...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.